gift


Blog For Free!


Archives
Home
2014 May
2013 December
2013 October
2013 May
2013 March
2013 February
2013 January
2012 December
2012 November
2012 October
2012 September
2012 July
2012 June
2012 May
2012 April
2012 March
2012 February
2012 January
2011 December
2011 November
2011 October
2011 September
2011 May
2011 April
2011 February
2011 January
2010 November
2010 October
2010 September
2010 August
2010 July
2010 June
2010 May
2010 April
2010 March
2010 February
2010 January
2009 December
2009 November
2009 October
2009 September
2009 August
2009 July
2009 June
2009 May
2009 April
2009 March
2009 February
2009 January
2008 December
2008 November
2008 October
2008 September
2008 August
2008 July
2008 June
2008 May
2008 April
2008 March
2008 February
2008 January
2007 December
2007 November
2007 October
2007 September
2007 August
2007 July
2007 June
2007 May
2007 April
2007 March
2007 February
2007 January
2006 December
2006 November
2006 October
2006 September
2006 August
2006 July
2006 June
2006 May
2006 April
2006 March
2006 February
2006 January
2005 December
2005 November
2005 October
2005 September
2005 July
2005 June

My Links
Mawifc.com
Tokeikedai Online

tBlog
My Profile
Send tMail
My tFriends
My Images

Sponsored
Create a Blog!


~ jangan berkahwin dengan seseorang yang anda boleh hidup dengannya...
tetapi berkahwinlah dengan seseorang yang anda tak boleh hidup tanpanya... ~

F32
F41
Bercuti bersama 'pakwe' tersayg..ADAM & DADDY
Nak beli rumah sendiri

gift
02.19.13 (3:48 pm)   [edit]
yeay..best dpt gift dr incik asben..
dpt baju n seluar..(jakun nye, mcm x pnh dpt gift je ko ni)
saje je nk luah kn rasa kat cni..
bersyukur krn suami seorang yg pemurah pd kami dan ank..
ade je benda nk dibelikan..
aku pn patot xyah berkira..belikn je hadiah utk dia..
cuma kewangan membataskn..hari2 tertentu je bole bg hadiah..xpe kan yang?

ari tu 2hb-5hb feb incik asben masuk wad. sbb tibi..batuk kering n berdarah..
alhamdulillah..dah berkurangan batuk n beransur pulih..
kurniakn kesihatan dan kebahagiaan kpd suamiku ya Allah..
agar dia dapat terus mengimami kami sekeluarga dan mencari rezeki yg halal disisiMu..



 
Your Name:


Your Comment:


Muhammad Adam Haiqal bin Zaizanizam
>>Permata hati ummi<<(",)v



Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers



Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers


++AKU++
aku bekerja macam berlari...bukan selaju mana aku boleh lari, tapi sejauh mana aku boleh pergi..

++DIRIKU++
Hidup ini umpama cerita dongeng..kdg2 ianya menakjubkan..kdg2 ianya menggerunkan..terlalu banyak risiko yg menanti.. tapi ada sesuatu yg paling hebat didalamnya iaitu CiNtA.. ceh ceh ceh..

++KATA HATIKU++
kU KeJaR mENtAri YaNg HiLaNg ...
Ku NanTi SanG PelaNgI MenJElAng..
AkHiRnYa Aku TeRsUNGkuR dALaM tERang..
mERabA-RaBa mENcAri jAlaN pUlAng..


..::Hanya aku adalah::..
Seorang anak, seorang kakak, seorang adik, seorang isteri, seorang ibu yang ingin menjadi hambaNya yang beriman dan bertaqwa di dunia dan akhirat.